Buscador per paraules clau
14 juny 2018

El Vallès Occidental posa en marxa la nova campanya de promoció del turisme de proximitat “Com el Vallès no hi ha res”

Aquesta setmana ha començat la nova campanya de promoció turística del Vallès Occidental que, sota el lema “Com el Vallès no hi ha res” crida l’atenció sobre els atractius turístics del Vallès Occidental, vinculant-los amb la poesia de Pere Quart. Es tracta d’una campanya molt identitària que fa referència a icones de la comarca, com el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt, la Masia Freixa de Terrassa, el Monestir de Sant Cugat o elements de gastronomia.

Aquest matí s’ha presentat la nova acció comunicativa a l’estació Terrassa Rambla del Ferrocarrils de la Generalitat, on dels punts on es pot veure la nova imatge. A la presentació hi ha assistit el president del Consell Comarcal, Ignasi Giménez; el president del Consorci de Turisme, Miquel Samper i el tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Terrassa, Marc Armengol.

La campanya que es presenta, es dirigeix al públic de proximitat, als mateixos habitants de la comarca, per tal que coneguin l’oferta del Vallès Occidental i els atractius turístics que ofereix.  Amb “Com el Vallès no hi ha res” es vol potenciar el turisme de proximitat, fomentar l’activitat econòmica a la comarca i incentivar la identitat local i el sentiment de pertinença al Vallès.

Per primera vegada, una campanya d’aquestes característiques arriba també als Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i es pot veure a l’interior dels trens de les línies S2 i S2 i a les estacions amb més afluència de la comarca: Sant Cugat del Vallès, Sabadell Centre i Terrassa Rambla i també a l’estació de Plaça Catalunya de Barcelona.

Aquesta campanya va acompanyada amb l’edició d’altres materials de difusió dels   atractius turístics de la comarca, que es podran trobar a diferents punts d’informació, als hotels de la comarca així com a les diferents fires on participa el consorci. En paral·lel s’ha iniciat una campanya online a  les xarxes socials de l’entitat sota el “hashtag” #viuelvalles #comelvallesnohihares.

El President del Consell Comarcal, Ignasi Gimenez ha destacat l’aposta de l’entitat per al turisme de proximitat un dels eixos estratègics amb què treballa l’entitat. També ha explicat que “més enllà de fomentar la pertinença i de poder fomentar els elements d’interès turístic hem de destacar que el Vallès compta amb una oferta turística que pot actuar de complement a l’oferta de Barcelona. Hem de tenir en compte que el 47% dels visitants de Barcelona acaben repetint la seva estada a la ciutat i els hem de poder oferir alternatives per poder-los atraure també cap al Vallès”.

El President del Consorci de Turisme, Sr. Miquel Sàmper ha ofert detalls de la nova campanya “Com el Vallès no hi ha res” destacant-ne el seu emplaçament a les línies de tren que travessen el Vallès i el connecten amb Barcelona. També ha remarcat “l’eix vertebrador de la poesia de Pere Quart en aquesta campanya, com a element d’identitat”.

Per la seva part, el tinent d’alcalde de l’Àrea de Territori de l’Ajuntament de Terrassa, Marc Armengol, ha explicat que “des de Terrassa estem absolutament alineats amb l’objectiu d’aquesta campanya” i ha destacat “el potencial del turisme de proximitat de la comarca i de la nostra ciutat, tant en l’àmbit cultural, com patrimonial, com gastronòmic, com d’entorn natural”.

 

 

 

Tornar

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedinmail