- MIDA DEL TEXT:
- SENSE ESTILS
Mediació: diàleg i acord davant el COVID
El Departament de Justícia ha posat en marxa el programa Mediació: diàleg i acord davant el COVID, a través del Centre de Mediació de Dret Privat de Catalunya. De forma excepcional, aquest programa té caràcter gratuït per a les persones usuàries i es desenvolupa a través de mitjans telemàtics. El programa dona cobertura tant a les sessions informatives sobre la mediació com a les mediacions que es desenvolupin a partir de la declaració de l'estat d'alarma i fins que hagin transcorregut sis mesos des del seu aixecament.
Des del 31 de març s´ha posat en funcionament una línia telefònica d'atenció comunitària, mediadora i de suport a la ciutadania i a les comunitats veïnals amb problemes de convivència arran del confinament. L'atenció té l'objectiu d'ajudar a desescalar el conflicte i la tensió emocional i donar suport a la regulació emocional i la millora de la convivència.
Especialment, aquesta atenció telefònica va dirigida a: veïns i veïnes i les seves famílies amb problemes de convivència arran del confinament, col.lectiu de Gent Gran, escolta i suport especial amb la finalitat d’ajudar a la regulació emocional arrel d’aquesta situació i comunitats veïnals amb molèsties i problemes de convivència.
Telèfon d'atenció 602248761, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores. Fora d'aquest horari, podeu contactar amb el servei a (Necessites javascript per veure aquest correu-e)>
Ajudem.cat
Plataforma ciutadana per combatre COVID-19, per promoure la solidaritat i la participació ciutadana